Vab x2

I natt så hostade båda pojkarna på ordentligt. B hostade nästan tills han kräktes och G började rossla på andingen som han inte har gjort på väldigt länge. B hostade så han hade huvudvärk på morgonen, och G fick en av sina förkylningsastma mediciner som han inte fått sen i vintras nån gång. Det var varit ett bra år för honom med det, inget sjukhus alls på lite mer än ett år nu.
Så jag vab’ade idag. När V åkte till jobbet så bakade jag & pojkarna tills Bs kalas på lördag. 

(null)
Här förbereder vi för dumlesnittar. Pojkarna var SÅ duktiga, tog inte en enda godisbit "för det var till bakningen". 

Det ska bli så roligt med kalas! Jag är nog mer hype’ad än va B är. Jag gillar ju att ordna med temafester och med egen-påhittade lekar osv, och med barnkalas kan det inte bli för mycket av nåt. Det är bara fantasin som sätter stopp. Eller nä, i mitt fall är det tiden. Jag har mer fantasi än vad jag har tid. Men tror absolut att B kommer bli nöjd med sitt kalas. Det blir maskerad för alla som vill. Temat hemma blir superhjältar då B har en thing för Hulken och Spiderman. Får se vilken av dom han vill klä ut sig till. Jag har beställt min & Vs utklädnader idag 😉

1
Master

Du är såååå duktig hjärtat ❤️

Svar: Du är!♥️
Mimmie