Vab x2 Dag 3

Efter frukosten drog jag ut pojkarna på en cykeltur. Nu fick det var nog med att bara vara hemma och uggla. 
Vi gick över med en tröja till grannen Anette som hade sjukstuga med Isak som fått vattkoppor, båda mina pojkarhar redan haft det så vi stod vid deras dörr och snicksnackade lite. Tog sen en tur till min mamma och lekte lite i hennes lekpark. B gick balansgång och G flängde runt, han fick så otroligt rödrosiga kinder. 
(null)
(null)

Tog oss hem för lunch. Upptäckte att vår cykelvagn som stått ute under tak fått lite mögel på sig. Fick spader och skickade ett medd till V med massa fula ord. Inte för att det var hans fel utan för att jag behövde spy ur mig och avreagera mig. Sen googlade jag och upptäckte att man kunde blanda ättiksprit och vatten i en blomspruta, spruta på det på möglet och skrubba med en hård borste så gick det bort. Fantastiskt bra!
Resten av dan var lugn. När V kom hem gick vi till farmorn. Önskar att denna dryga hosta kunde släppa för pojkarna nu..