Sova bör man

Vs jobbhelg och det passade ju svinbra med att jag skulle få feber. Lagom kul att vara själv med två små busfrön då. Men det gick bra faktiskt. På lördagen kollade vi på Toy Story 1 och 2, åt mini-pizza till middag i soffan och lördagsgodis. Det var riktigt mysigt. Vid kl.20 sov vi alla tre tillsammans i min & Vs säng.
(null)

Jag kände mig lite piggare på söndagen, G väckte mig kl.7 så vi hade fått sova nästan 12tim. V tog pojkarna till sin farmor så jag fick vila medan han jobbade. Jag sov typ 10:30-14:30, efter nästan 12 tim nattsömn. Var nog precis det jag behövde. 
Somnade utan problem på söndagkvällen och det var som vilken måndag som helst sen, lika måndagstrött som alltid. V var inte bara måndagstrött utan hade jätte ont i halsen, sjukstuga kan man lugnt säga att vi har... jämt.
1
Master

Hoppas alla frisknar till hjärtat!! Mysig lördagskväll i alla fall med de bästa.
Puss o kram