Kiakul

Pojkarnas förskola var stängd igår så jag & Kia tog ledigt från våra jobb och hade mysdag med dom. Kia sov över från kvällen innan, då blir det lite extra lyx för mig för då får jag sova lite längre😌 G vaknade som vanligt vid 6:30-7 tiden och var inte alls blyg på morgonmys med Kia istället för mig, och så fort B hörde dom två vara igång pep han ner till dom han också. Vid åtta gick jag upp och fixade frukost. Sovmorgon och familjefrukost, såå bra start på dagen för mig.

Efteråt frukosten gräddade Kia pannkakor och jag packade min och pojkarnas badväskor sen bar det av till Kristiansborg. Var rädd för att det skulle va jätte mycket folk där eftersom förskolorna hade stängningsdag men det var nästan inge folk alls, undra va de andra gjorde? 
Pojkarna "pimmade" (som G säger), åkte rushkana och var helt orädda för vattnet. Fanns inga hämningar, riktigt kul! 
Vi tog en snabb pannkakspaus, pojkarna åt 1,5 pannkaka var sen ville de fortsätta bada.
(null)
(null)

På hemresan somnade G och fick sova middag lite längre än vanligt, det tar på krafterna att bada. Vi andra tog lite mellis och myste framför film och tog det lugnt.
1
Master

Bästa dagen ❤️