Impulsdejt

V ringde mig strax efter 20 och sa att det var så lugnt på jobbet så han hade fått slutat jobba. Jag hade lyckligtvis precis blivit klar med förberedelserna för Bs kalas så jag gjorde mig snabbt i ordning och åkte ner till Plazan och mötte V. Inte alla gånger man får en datenight bara sådär! Pojkarna sov hos sin farmor så va bara att passa på. 
När jag kom så stod det en hotshot och en godrink och väntade på mig. Jag fick träffa Vs trevliga kollegor och höra när en av de spelade i pianobaren och sjöng. Tänk om man ändå vore musikalisk, vilken grej... 
Framåt tolv gick jag & V till O’learys som hade haft nyöppning förra helgen, vilket ställe det har blivit. Sjukt bra! Tror verkligen att det kommer kunna bli nya ute-stället. 
Men just där och då så var vi där för att LBSB skulle spela. Ett så ruskigt bra musikband från Västerås. Lyssna på spotify om ni inte hört dom. Eller se dom live, där är dom som bäst! De får med sig hela publiken, ingen stod still. Vill lätt se dom live igen. 

Vid tre-tiden kom jag & V hem. Rätt konstigt att man kan vara uppe så sent ibland när man majoriteten av tiden är dötrött vid nio-tiden på kvällen.. Jag var liksom redo att gå och lägga mig när V ringde och sa att han slutat jobba. Men jag är såklart väldigt glad att det blev som det blev istället.
(null) 
(null)     
1
Master

Såååå vä ni behöver sånt o det är ni såååå värda 💙❤️