Fantastic Four

Igår fick jag (V hade olyckligtvis ett supertidigt morgonmöte)  väcka B (& G som också sov) med min skönsång Ja må han leva. G studsade upp och undrade nog varför jag kom in med en bricka med lite gott, ett tänt ljus och en silvrig 4-ballong. Medan B grävde ner huvudet i kudden och sa att han fick ont i öronen😂 
När han sen kollade upp dröjde det inte många sekunder innan han var klarvaken och öppnade sina morgonpaket. Ett litet Ironman lego och en "propellerskjutare", vet inte vad den heter.
Pojkarna fick varsin yoghurt (Bs önskemål att få äta i sängen), en dammsugare och ett glas bravo juice.
(null) (null)
(null)

Sen blev det förskola & jobb, på vägen till bilen sa B att fyra plus sex blir tio. Ja det stämmer sa jag, när lärde du dig det? Det kan jag nu när jag är fyra år fick jag till svar. Min stora kille 💙 Hela morgonen var så, att han var längre nu när han var fyra år. Han var ända till mammas mage, när han var tre år och var han bara till mammas snippa 😂

Väl hemma igen kom Bs farmor & faster med paket till B. Mormor skulle också ha kommit men hon hade blivit sjuk. Vi åt middag tillsammans och sen en rosa födelsedagstårta till efterrätt, rosa är Bs favoritfärg. 
När vi hade ätit tårtan så fick B min & Vs sista present, en ny iPad. I veckan kommer ett rosa fodral till den, just den färgen var såklart slut. Så det blir väl sista presenten iofs. 

Han var väldigt nöjd med sin födelsedag, mycket superhjältar & rosa. Känns lovande inför kalashelgen.


2
Master

Vilken härlig dag för mysiga duktiga B 😊💙

Master

Vilken härlig dag för mysiga duktiga B 😊💙