Samkväm på pingstdagen

På fredag fyller jag år, men helgen då har jag planerat lite kuligheter och orkar inte med nå släktfika då. Så idag blev det lite fika och samkväm med nära & kära. Körde på öppet hus och bjöd på fruktfat med kladdkaka, grädde, mammas hemmagjorda daimglass, svärmors hembakta bullar och mina smörkakor. Blev rätt så spartanskt med tanke på hur mycket vi bjöd på när G fyllde år. 
(null)
Ser inte lika fräscht ut på bilden som det var irl

Fick lite slantar, presentkort, blommor och en jätte fin ring från Bianca Ingrossos kollektion. Min nya favoritring som har en annorlunda "pil" design. Otroligt fin! Och en efter efterlängtad liten söt rosa Foreo. Mmmmm för ansiktet.
Hedersgästen var lilla Charlie som bara är ca en månad gammal. Linda & Alex lilla sötnöt. Jag dog lite när jag fick bebisgosa. Soooom jag kan sakna mammaledighetstiden med amning och bebismys. Bland den bästa tiden i livet.
(null)

En söndag i min smak, man mår som bäst när man får vara med sina nära kära♥️