Nya frippan

Förra veckan klippte jag av mig håret. SÅ SKÖNT!! Ända sen jag färgade håret till ljus från rött så har jag varit sugen på att raka av mig håret för det blev så slitet. Men har fegat. Att raka av håret är inget man bara rycker på axlarna och gör, men tydligen när man ska klippa det kort😂 På onsdagkvällen såg jag en kort frisyr jag gillade, på torsdagen klippte jag mig. Snabba puckar. Jag blundade hela tiden medan håret föll till marken. Men shit va nöjd jag är!! Varför har jag inte klippt mig såhär kort förut?! Är ju svinskönt verkligen. Kan låta håret självtorka, när jag vaknar behöver jag typ bara dra fingrarna igenom det så är det klart. Och oftast när jag ska parta till det så drar jag ändå håret på ena sidan rätt tight så det är rätt likt min frisyr nu iaf. Jag älskart!

(null)
(null)
(null)
Längesen jag kände mig såhär bekväm i mig själv

1
Master

Snyggaste ever ❤️

Svar: ♥️♥️♥️
Mimmie