#Mimmie303132

Vanligtvis när jag fyller så brukar jag ha nåt partaj, men när jag fyllde 30 år så ammade jag G som var typ fem veckor gammal så det kände jag inte för då. När jag fyllde 31 låg jag i influensan med 38-39 graders feber i en vecka och fick avsmak helt, men när jag väl styrde en liten kalaskväll så passade G på att bryta armen samma dag. Snacka om partypooper... 

Så i lördags firade vi mina "missade" födelsedagar plus den för i år. Det blev sååå bra! Började på Bra hak med sex stycken av mina tjejer. Åt och drack gott. Självklart hade jag en och annan partylek i rockärmen, på Bra hak hade jag ordnat drinkpinnar med små rosa lappar som hade lite lättare uppdrag. T.ex att ta en grouipe, utbringa en skål och lite andra partyhöjande uppdrag. Men de fick inte öppna sitt uppdrag förrän jag spelade en låt som Jag förknippar personen med. Väldigt rolig grej!

(null)
(null)

Efteråt gick vi hem till Sara där jag hade dukat upp fruktfat och lite snacks. Vi hade bubbelprovning, alla hade köpt med sig en flaska bubbel så skulle vi betyg sätta. Min fd jobbarkompis Malin.L tog hem en storseger med sin flarra (tips!!!):
(null)

Jag hade också gjort massa små lappar i en skål med lite olika uppdrag, allt från att ställa sig i brygga till att dra en snapsvisa. Tjejerna hade också fått smsa en fyllehistoria till mig som de andra skulle få gissa vems det var.
Efter vi hade varit hos Sara gick några av oss ut på en krogvända, dansade loss ordentligt på O’learys och Hatten. Vi hade sååå kul! Kom hem vid 3:30, trodde jag aldrig skulle ske. Men tiden går fort när man har svinkul med sina tjejer♥️
(null)