Utemellis

Äntliiiiigen en solig dag! Va t.o.m så att jag som har blivit sjuk (igen... ja jag har världens sömsta immunförsvar tydligen), vågade mig ut för en nypa luft. Vi åt mellis ute med solbrillorna på, vi åt mellis ute typ jämt förra året. Läste på bloggen att den 12 mars förra året så tände vi grillarna på gården för första gången och grillade korv & hamburgare. Känns ju väldigt avlägset nu måste jag säga. Idag fick pojkarna färska hallon, yoghurt och macka istället medan jag & V tog varsin kaffe och lapade i solen. Sen drog V fram pojkarnas bobby cars och cyklar så tog de några varv på gården så B blev hungrig igen, då fick de varsin jordgubbsglass som jag gjort. Är bara stavmixad jordgubb & funlight som jag fryst in. B gjorde sitt gottisljud högt när han åt den. 

(null) (null)
(null)