När nån fyller

Alltid när V fyller så kliar det i fingrarna över att få fixa med kalas. V vill dock inte ha nåt märkvärdigt så mina kliande fingrar får lugna sig tills G fyller i april och sen jag själv i maj. B fyller inte förrän november. 
Gs kalas velar jag med två olika teman, och inte förrän jag bestämt mig för ett tema så kan jag bestämma fikat osv. Det är ett svårt beslut... 

När jag fyller år så har min hjärna börjat eskalera. De senaste åren har jag varit som V och inte velat ha nå märkvärdigt, men i år vill jag nog det. Kanske ska ha en väldigt försenad 30 års fest? När jag fyllde 30 var ju G bara fem veckor så då hade jag ingen lust alls att fira. Och förra året när jag planerade nå firande fick jag först nån influensa och när jag planerade om det så bröt G armen, så då sket jag i det helt. Så i år kanske det är dags. 
Kanske skulle ta och planera min egna överraskningsfest? En härlig sommarfest. Med nåt somrigt tema. Typ beachparty? Eller Hawaii tema? Och sen få hit min efterlängtade Skellefte-bästis Elin. Det vore guld! Åh jag borde bli partyplaner.... 
Eller så kanske jag överraskar V med allt det nästa år. Så att det verkligen blir en överrasknings-fest!