Lekland med faster

Vet inte vad som hänt med mig men på kort tid har jag vid två olika tillfällen fått en brutal ihållande huvudvärk, som migrän. Hela hjässan spänner och jag kan inte koncentrera mig, knappt kolla normalt. Så jag har legat hemma i två dagar nu, knappt varit vid liv. Varken ipren eller annat har funkat. 

 
Men idag var jag piggelin så äntligen blir det jobb imorn! "Jobbade" lite hemma idag med att rensa förrådet (japp, vårrensningen har startat) och så satte jag V på att sätta upp några krokar så några leksaker åkte upp på väggen. Jag blir knäpp på när allt ligger på golvet och man får snubbla sig fram. 
Jag påskpyntadr lite. Vi åt lunch ute i vårsolen. Var på Gs första utvecklingssamtal. Hämtade hem pojkarna och åt mellis ute sen blev det lek fram tills 16-tiden, då åkte jag & pojkarna till Leos Lekland för att leka med deras faster Malin. Vi var där två timmar och det räckte gott och väl. Är nästan som ett träningspass med att hänga efter de blixtsnabba små benen. Men det var det värt, särskilt när de var väldigt lätta att natta.

(null)
(null)
(null)
(null)