Kompenserar

Efter att ha vab’at i stort sätt hela vabruari så jobbar jag "ikapp" nu. Denna vecka kör jag måndag-lördag. Väckarklockan har ringt kring 4:20 varje morgon så jag är helt slut. Efter frukosten på jobbet idag så tvärdog jag. Ögonen började svida av trötthet, det t.o.m rann ur dom ibland och hjärnan gick bara på autopilot. Helt jävla färdig! Skulle ha slutat 12 och tänkte åka hem för en powernap innan barnhämtning men fick jobba över och slutade 15min innan barnen skulle hämtas. Så ingen powernap... Bara att kämpa sig igenom.

Till middag blev det tacos och fredagsmys hos fam. Csaszar tills det blev läggdags. Vilket vi håller på med nu. Jag kämpar som en galning för att inte tvärslockna.
(null)

Har på senaste blivit nå sjukt sockerberoende, är väl för att kroppen ska orka på nå vis. Men  varje morgon jag vaknar så är det "nya friska tag", men jag åker dit varje em. Äh jag försöker imorn igen. Jag har hamnat i en väldigt dålig cykel som jag försöker ta mig upp ur, men har ingen ork eller feeling för det. Istället skjuter jag bara upp det, låter dagarna (livet) passera medan jag är en zombie som önskar att jag orkade mer.