Grattis min V!

Idag var ingen vanlig torsdag, utan min älskade V’s födelsedag. Han som alltid tänker på ens bästa även när man inte själv gör det. Han som är hövligheten själv. Han som skulle ge bort det sista han äger och har utan att tveka. Han som ser vissa saker som en självklarhet i sin papparoll som jag själv gått miste om som barn. Han som alltid sätter sina barn först. HAN har jag lyxen att få dela mitt liv med, och mina pojkar får ha han som pappa ♥️  

(null)
(null)
(null)

Jag & pojkarna överraskade V med lite presenter vid melliset, och senare på em blev det födelsedagsfika med Vs mamma. Jag hade köpt Vs favoriter, räkstubbe och maple pecans. Sen lite annat gott oxå. 
V säger alltid att han inte önskar sig något. Skit dryg är han. Jag ska börja göra en smyglista över saker han impuls-säger att han vill ha/behöver så jag har nåt att gå på. En annan älskar ju att skriva listor, särskilt önskelistor över saker jag vill ha. Och todo-listor, dom får man små mini-orgasmer av när man bockar av todo’sarna. Mmmmm..... 

Vs present iaf. Jag skrev ett rim till han där han fick fundera och klia sig i skägget lite grann. Han fick ställa några ja och nej frågor, det dröjde inte länge innan den smarta jäveln listade ut vad det handlade om... 


Cliffhanger ;)