Söndag igen

Det var längesen nu jag hade nån "söndagsångest", vilket såklart är väldigt skönt. Jag trivs så bra i detta svenssonliv. Självklart finns det saker jag skulle vilja justera  som att t.ex inte jobba så långa dagar utan få mer tid med barnen, men det är inget jag kan påverka så det försöker att inte lägga nån energi på. 

Idag tog pojkarna & jag en sväng i skogen vid oss. Gick på lite upptäcksfärd, B tog täten och följde flera små stigar. G följde efter som om de lekte följa john och gick i Bs fotsteg och sa det B sa. Vi letade djur men vi hittade bara massa myror. Men det var en mysig stund ändå.
(null)
(null)
(null)

Resten av dagen var vi hemma. Pojkarna cyklade på sina balanscyklar, vi blev bjudna på lunch hos Csaszars. Västerbottenpaj, så gott! Barnen fick prinskorv & färskpotatis. 
På em fick vi ett trädgårdsryck och snyggade till framsidan på ogräs och annat tjaffs. V klippte gräsmattan och skrämde slag på G som tyckte gräsklipparn var jätte läskig. B lekte med Nilas och hade gjort det sen innan lunch. 
Mer små plockning hemma, äta middag, fixa med tvätt och bada pojkarna fick sammanfatta resten av dagen. Nu ska jag fixa matlåda för imorn och börja kolla på en serie som V tycker verkar va nåt för oss, The Magicians. 
(null)
Äääälskar att de fortsätter sova tillsammans