Inga tråkigheter på länge

När jag äntligen fick mitt efterlängtade måndag-fredagjobb så tänkte jag Shit va nice, va mycket mer tid till att umgås med folk! Tidigare kändes det som att jag var den enda som jobbade helg. Och va rätt jag hade! Känns det som just nu iaf. 
På vardagarna rullar vardagslivet på. Ibland äter vi middag tillsammans med någon eller har någon playdate. När helgen kommer har vi ofta kvalitetstid med någon familjemedlem eller styrt en lekdag med några kompisar. Är sällan vi inte har någonting att se fram emot. 

Nu har den tidigare lyxen blivit så pass vanlig att jag vill step it up. Color run förra helgen, midsommar denna helg som kommer firas både med familjehäng och utekväll. Nästa helg är det Cityfestivalen, då ser jag fram emot att få åka karusell med pojkarna! Helgen därefter går vi på semester hela familjen och det startar vi med att anordna sett Sommarlovsdisco för pojkarna och deras kompisar, ska bli sååå kul. Sen ska vi till Västkusten, vidare till en övernattning på Steam Hotel med våra gränner Csaszars. Jag njuter nu! 
Tur det finns vardagar kvar så man kan vara lite impulsiv också :) iofs är det inte precis hela helger som är planerade, så frihet men ändå planer finns. Alldeles perfekt. 
(null)



1
Master

Sååå underbart ❤️ gläds så mycket för dig o hela ljuvliga familjen 💕💕

Svar: Tack fina du!🌸💕
Mimmie