Semesterlördag

Lördag idag och jag har inte fattat att jag har semester. Hjärnan kanske fattar galoppen på onsdag? Nä jag är rätt trög, vi får hoppas på torsdag. 

V blev förkyld idag, även fast det är hans jobbhelg och hans semester inte börjar förrän på måndag. Det brukar ju vara att när man själv får semester så blir man sjuk, snällt av V att ta den smällen åt mig♥️
Jag & pojkarna och deras farmor åkte ut till Erikslund Shoppingcenter och gjorde lite ärenden. Köpte ny duschmatta och leksaksförvaring på ikea, sandaler till G och Sverige-fotbolls set till båda två. Sen åkte vi hem till farmorn och har hängt där resten av dan. V kom efter jobbet och Malin med. Vi har ätit gott, lekt, sparkat boll, cyklat, kollat på fotbollsmatchen osv. G fick skippa sin tupplur idag och det har gått jätte bra, så vi ska fortsätta på det spåret så gott det går nu under semestern. Och försöka göra han blöjfri. Vi tar det som det kommer.

(null)
(null)
I halvleken av matchen tog vi en cykeltur till närmsta lekpark så pojkarna fick röra på sig. Mina älskade godingar.