Goda gränner

Såhär under semester perioder är det verkligen guld  att ha bra grannar, eller gränner som jag kallar det. Grannar + vänner. Om man åker bort så finns det alltid nån som kan vattna blommorna, ta in posten och hålla lite koll. 
Och det som oxå känns roligt är att jag får förfrågan om att göra detta för mina gränner. Det känns så himla bra att de litar på mig. Att de ger mig (och V) sin husnyckel. Förlitar sig på att jag tar bra hand om deras husdjur osv. Idag kom en liten kanin som heter Aron-Bibbi och ska sova här nån natt. Förrförra veckan fick jag se efter katterna Kjell & Ernie, plus att B hjälpte mig att ta in Csaszars post när de var borta. Är bra att ha en pålitlig hjälpreda.

Imorn ska vi har gårdsfest för tredje året i rad. Egentligen kallar vi det gårdsgrillning men eftersom det blivit grillförbud får vi improvisera, huvudsaken är att vi umgås. Jag är lekledare i år igen och ser riktigt fram emot att få köra med alla. Som tack för att jag fått sett efter deras hem 😂

(null)

2
Master

Underbart ❤️ Vem skulle inte ge dig ett förtroende 😘

Master

Underbart ❤️ Vem skulle inte ge dig ett förtroende 😘