Bro & Märsta

Vi har haft ett jätte mysigt dygn tillsammans med min kusin Linda och hennes familj i Bro. Igår efter lunchtid åkte vi dit, när vi kom fram så hann V före mig till lilla Charlie. Men B hade inte tinat upp än så vi minglade runt lite.  Denna gång ville B oxå hålla i Charlie, han t.o.m gullade med Charlie flera gånger. Även om jag tog första platsen för gullning och G knep andra platsen. De hade några goa skratt tillsammans G & Charlie. Jag hade velat tagit ett kort på dom och på mig själv som säkert såg ut som ett flinande fån 😂
(null)

Till middag bjöds det på hemmagjorda hamburgare, tror folk vet att jag & V tycker om det... 
Efter middagen drog karlarna och slog några golfbollar på nån ranch medan jag & Linda övade på att stå på händer och lekte med barnen. När barnen hade somnat blev det vuxenprat, vi försökte sitta på deras altan men myggen hade tydligen paxat altanen så vi gick in till slut. Pratade fram tills kl.1 när jag var förste man att svika för att gå och lägga mig. 
 
(null)
(null)
(null)
(null)

Blev bjudna på riktig hotellfrulle med färskt surdegsbröd, äggröra och annat gott. Kände mig riktigt bortskämd faktiskt. Sen gjorde vi oss i ordning och åkte till Märsta badet. Till synes ett jätte fint badställe med ruschkana, en grotta med litet vattenfall framför, lianer osv. Men vattnet var jobbigt kallt och botten kändes inte fräsch, nästan som om man klev på sjögräs. Det var såklart kul ändå men vi kommer inte engagera oss för att åka tillbaka igen.

(null) (null)
(null)
(null)

Efter badet sa vi hejdå och alla åkte hem till sig. Hoppas vi ses snart igen ♥️