Överraskningskalas

Tänk va roligt det är med lyckade överraskningar! Idag hade jag bjudit över farmor och pappa på playdate med pojkarna, min farmor älskar att träffa pojkarna. Jag skickar bilder och videos till henne på dom så gott som dagligen och det är det bästa hon vet säger hon. 

 
Så hon trodde att hon bara skulle komma på playdate, även fast det var hennes födelsedag. Hon tyckte att det var konstigt att ingen hade hört av sig för att gratta henne men tänkt att vi glömt bort det, för det är "inte så viktigt". Så när hon kom hem till oss och såg ett litet uppdukat bord för hennes ära, och att gäster droppade in en efter en och gratulerade henne så blev hon så glad! Eller först lite irriterad för man får ju inte spendera pengar eller ställa till nåt spektakel för henne😂 Men jag såg på henne att hon blev väldigt glatt överraskad och att det var helt oväntat. 
(null)
(null)

Äntligen fick jag chansen att göra nåt för henne! Min bästis farmor. Skulle jag haft en dotter skulle hon fått heta Marianne i andranamn efter henne. Mitt hjärta går lite sönder varje gång jag tänker på att det inte kommer bli så.