2017 då

Kollade igenom mina bilder från året och valde ut mina toppfavoriter. Blev 67 stycken. Lite väl många för ett blogginlägg... Så har verkligen sållat ut några som mitt mammahjärta älskar, bara 40-nånting😂 Såna som får mig att le. Får mig att minnas och uppskatta bortglömda men hjärtliga stunder.  För även om det inte hänt nåt särskilt detta år så har det varit ett rätt bra år. Ett år med upp och ner gångar. 

Både jag & V har bytt jobb fast V tog det största klivet och startade sitt egna företag Affärslycka. G började på förskola och B bytte så de är på samma förskola. Lyckan där är att en av deras (och vår) favoritfröken är en av pojkarnas fasters bästa kompis. Man kan tro att vi gillar henne pga det men så är det inte, hon är en helmysig människa som är sjukt svår att inte tycka jätte mycket om. Bästa fröken Madde!

Vi har umgåtts mycket med våra vänner och gränner. Särskilt våra gränner som vi haft gårdsgrillning med, åkt till Kolmården, Aquaria, Sagostigen, badat osv. 
Vi har umgåtts mest med våra familjer. Hamors lekland som har öppet för alla oavsett ålder 24/7. Faster Kia och hennes semesterdagar är våra smultrondagar, vi har varit och badat, varit på Kungsbyn och dagen vi åkte till Salas lekpark på barnens dag kommer jag aldrig glömma. Eller när hon kom i sin one piece som var uppdragen helt (över ansiktet och allt) o rövade bort mig för ett födelsedagsfirande.
Vi har varit på Vs syster Malins bröllop och möhippa/svensexa. Bröllopet var nog det finaste jag varit på, alla detaljer och talare gjorde det helt magiskt. Jag sa efteråt att jag inte vill va näste på tur att gifta mig efter det bröllopet för det kommer aldrig gå att mäta sig med Malin & Manges bröllop. FÖR bra! 

Vi tog en spontan dagstripp till Skansen. Jag tog bort min röda hårfärg. V rakade av sitt hår.  G fyllde 1 år och innan han hann bli 1,5 år så hade han skrivits in på avd.64 två gånger , ena gången för misstänkt lunginflammation + förkylningsastman och andra gången för sin brutna arm. B blev stor kille på 3 år och lämnade småbarns avdelningen för mellan efter bara två veckor på nya förskolan. 

Resterande tid har bestått av att få vardagen att gå ihop. Mysa. Äta. Osv. 
Här kommer bilderna i random ordning.

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)