Kia dygn

V är på kickoff i Köpenhamn med företaget så äntligen har vi haft årets första Kia dag! Som blev ett helt dygn. Hon kom direkt efter jobbet igår när vi åt middag. Blev lek och mys fram tills läggdags. Eller G fick lägga sig för han va så trött men B fick va uppe lite längre och äta popcorn med oss i sängen, det va ju trots allt lill-lördag. 
När B somnat låg Kia & jag och småpratade lite grann och skrattade tills vi inte fick nån luft. Är så fantastiskt att skratta så mycket! 

Efter mysfrukosten imorse har vi hunnit med en sväng till Erikslund. Lekte i deras lekhörna, hälsade på min kusin & Kias son Fredda på Stadium och shoppade lite där sen åt vi lunch på Ikea. Jag älskar deras panerade rödspätta och det gör pojkarna oxå. B åt bara spättan medan G rensade sin tallrik på potatis och ärtor oxå.

(null) (null)
(null)

Sen satte vi oss i bilen och åkte till Salas badhus Lärkan för att bada igen. Det var så himla bra där tycker jag och det tyckte Kia oxå. 
Till denna gång hade jag köpt runda armkuddar till pojkarna, de har tjock frigolit i sig så om det skulle gå hål i dom så flyter pojkarna ändå. Man blåser fortfarande i luft i dom men den är främst för att armkuddarna ska sitta fast. Hittade en lite billigare variant på Simbutiken.se för 185kr/paret, de riktiga kostade 299kr/paret. Men jag kan verkligen rekommendera den billigare varianten.

Hursom. Vi badade i drygt en timma, åt lite mellis. Hade med oss plättar med äppelmos & jordgubbssylt, ostwraps, frukt m.m. och så fick pojkarna Oboy. Sånt är riktigt lyx för dom, var t.o.m första gången G drack det tror jag. Och B sa på ett eftertänksamt vis att han faktiskt tyckte det var jävligt gott. 😂🙈
Sen badade vi en stund till. Pojkarna var mycket mer bekväma i vattnet idag än i söndags. De vågade mycket mer, så roligt så nu vill jag (världens största badkruka) åka och bada varje vecka! Var SÅ roligt när de hoppade från badkanten om och om igen. Flöt omkring och småsparkade lite grann för komma fram. Till nästa gång kommer de nog toksparka sig framåt, hoppas jag. 

(null) (null) (null)

I bilen hem somnade G och sov hela resan pch när jag sprang in på Ica grytan, lämnade av Kia hemma hos sig och bilfärden hem. Så läggningen just nu är långdragen... Hoppas bara de sover ut länge imorn. Jag är helt slut, tar verkligen på krafterna att bada.


1
Masters

FANTASTISK dag 💕💕