Första tandläkarbesöket

Ni vet när man får ett viktigt datum lååångt bort i tiden så att man liksom fastnar i tankesättet att det alltid är långt borta. Ni vet det? Precis så blev det för mig med Bs tandläkartid. Fick en kallelse i början av december så då var ju 20 januari lååångt borta. Tur att jag & V alltid hörs av när jag äter frukost på jobbet.
(null)     

Själva tandläkarbesöket gick jätte bra för B. Han var lite blyg mot tandläkaren och blev jätte kelig med mig, skulle gosa kind och kramas ordentligt. Så när han skulle sitta i stolen så fick jag sitta i den med han i mitt knä. Men han gapade bra och lyssnade på tandläkaren. Inga hål och fick välja en liten leksak av tandläkaren, var massa olika små djur och han valde en gorilla. 
Eftersom B var så duktig så svängde vi förbi Toys R Us på vägen hem där B fick välja en bil till sin samling. "Danny Gir" fick följa med hem. Jag bad B visa tänderna och bilen påbilden😂 

(null)



1
Lina

Ian valde också gorillan. Fanns det kanske bara gorillor i burken? 😂

Svar: Haha nej fanns flera olika djur för oss, jag höll tummarna för elefanten ♥️🐘♥️
Mimmie