Dateday

För första gången på läääänge fick jag & V lite tid för oss själva härom morgonen. Bara vi två. Han hade tagit morgonen med pojkarna och när han hade lämnat dom så väckte han mig med frukost på sängen. På sann småbarns förälder vis: Kaffe i min favoritmugg, gröt (åt upp den innan bildtagning dock...) och allt slank ner medan jag satt på två handdukar då B kissat i vår säng. Jag jinxade det tydligen när jag skrev att det gått en kissfri-vecka... 
Oh, well.. lite barnkiss har man inte dött av🤪

(null)

Efteråt gjorde vi oss i ordning, slöade lite innan vi åkte ut på lite småärenden och shopping. V behövde fotbollsskor och benskydd för han har börjat spela fotboll med några andra goa gubbar så de har precis startat en division sju lag, ett benknäckar-gäng säger V för att jag ska få nån uppfattning om vad "division sju" innebär. Spelar ingen roll för mig iofs, jag ser bara massa testosteron som jagar en boll.
Jag ville ha ett par nya träningstights men hittade inga som dög. 
Vi tog en sushilunch då V äääääntligen börjat tycka om sushi. I typ sex år (SEX ÅR!) har jag väntat på detta mirakel! Förstår inte hur man inte kan älska det. Fantastiskt gott.

(null)

Innan vi fick tillbaka våra pojkar och lugnet skulle vara över så hann vi veckohandla i en rush. Gäller att ta vara på de lugna stunderna i livet... #Greta84