Vabruari fortsätter

När Bs feber börjar gå ner så byter G av honom. Såklart. Hur kunde jag tro nåt annat... Jag fick det lite på känn igår kväll när läggningen var supersmidig. Tog typ 10min och vanligtvis drar G ut på det till typ 30min. Sa till när läggningen var klar att jag var rädd över vad som kommer nu när läggningen gick så bra.

B är ändå rätt skön att vab’a. Han har kommit till den åldern där han kan säga vilken film han vill se och sen sitta och titta på den. Febern sänker honom så han lugnar ner sig. 
G är inte där än. Inte ens nära. Han härjar på som vanligt. Vaknade kl.5 idag och ville inte somna om. Han äter, klättrar, bråkar & stökar. Iofs har han bara 38 i feber så det påverkar han nog inte så mycket. Är ju nästan så att man önskar att febern ska öka lite så han lugnar sig... 

(null)
(null)
(null)