Prosecco & Pinchos

Någonting V & jag kommit överens om är att vi måste börja hitta på saker själva. Alltså utan varandra. Absolut att vi vill hitta på saker bara vi två men det är inte hållbart att fixa barnvakt stup i ett. Det gick lättare när man bara hade ett barn men när man har två stycken så känns det inte lika "lätt" att fråga, särskilt inte när minstingen är en blandning av tornado & klätterapa. 

Så igår var jag & min härliga kollega Malin ut på date. Tanken var att vi skulle haft playdate med våra kids på dagen, hon har två toksöta tjejer i samma åldrar som mina pojkar. Men eftersom båda mina hade feber så fick vi omboka playdaten och bara köra på date. Kunde inte klaga på det, få slippa sjukstugan för en stund! 

Först skålade vi hemma hos Malin och snackade lite skit. Vi var hos henne en timma men det kändes som tio minuter. Sen hade vi bord på Pinchos, vi valde stället pga deras orginella drinkar. Lite dåligt planerat med tanke på att båda började jobba kl.5 dagen efter.... Men det var gott iaf! Och det var maten oxå. Fast sällskapet var helt klart bäst.
(null)