Ny frilla

Det blir bara kortare och kortare. Nu var det egentligen inte meningen att det skulle bli såhär kort, med rakat underhår på båda sidor. Tanken var att det längst ner skulle vara rakat och stegvis bli lite mer hår, fortfarande kort men inte rakat. Så skulle det vara likadant på båda sidorna så jag inte är låst till att ha benan åt bara ett håll. Men frisören var nog lite ivrig på att få dra fram rakapparaten... oh well, det växer ut. Huvudsaken var ändå att hårfärgen blev bra, och det tycker jag verkligen! 
(null)

Ska ta en bättre bild vid tillfälle. Trodde jag kunde lägga upp mitt lilla filmklipp men det gick inte. 

Kan inte fatta att jag var rödtott för bara ett år sen. Vilken resa mitt hår har gjort. Ångrar inte mitt val för en sekund, varken min nya hårfärg eller att jag blivit riktigt kortklippt. Det enda jag ångrar är att jag inte gjorde det tidigare. Var så mycket fix med håret förut och ändå var jag aldrig nöjd med det. Tyckte alltid att det var sprött, bångstyrig så jag plattade det en hel del och håret mådde ju inte bättre av det precis.
Nu är det mindre fix, mer självfall så håret mår bättre och jag har en sak mindre att tänka på. Jag älskart!

(null)


1
Master

Finast i HELA mellaneuropa ❤️

Svar: ♥️
Mimmie