Över innan det började

Efter bröllopet ihelgen så har jag blivit helt insnöad på mitt egna bröllop. Eller ja visst ja, "vårt" bröllop.
Jag älskar ju att planera, detaljer och alltid ha det där "lilla extra". Har inget emot att pyssla & dona själv för att dra ner kostnader, men det är ju en hel saker som drar iväg kostnadsmässigt ändå. 

Därför tänkte jag försöka komma på en extra inkomst. Utöver mitt heltidsjobb. Någonting som kan generera lite extra kosing. Starta nånting eget, med nånting jag är bra på. 
Började googla på "starta eget idéer och förslag" för att få lite inspiration, men det enda jag kom fram till är att jag är fan inte bra på nåt. Iaf inte tillräckligt bra att man ska känna "ja men det där är ju som gjort för dig!". 
Jag vill ju inte ta ett extrajobb i två års tid och missa mer tid med pojkarna bara för att spara till ett bröllop som varar en dag. Det väger verkligen inte upp. 

Om nån riktig smarting där ute kommer på vad jag kan tjäna lite extra på så säg gärna till. Eller om ni kommer på nåt jag är bra på. Det vore också lite små trevligt😂

1
Master

Du ska verkligen inte jobba mer!!!! Öppna ett konto o sätt in en liten summa varje månad, blir en start i alla fall. Om jag får kontonr så sätter jag också över en slant varje månad 👍🏼 Kanske fler kan göra. Det kommer ordna sig hjärtat 😍

Svar: Söt du är ♥️ bästa festis!
Mimmie