Nyklippt & kräftskiva

Modet i mig om att klippa mig allt kortare och kortare har verkligen växt. Så när jag var hos frisören igår åkte rakapparetn fram, sex mm ställde hon inte den på och körde igenom håret. Jag var inte ett dugg nervös bara förväntansfull. Och det blev verkligen SÅ bra! Är riktigt nöjd över frisyren, det är ju sjukt skönt och bekvämt. Och lätthanterligt! Vilket är ett stort plus som småbarns förälder. 
Jag blev ljusare oxå, väldigt skönt. Tanken är att bli något steg kallare i nyansen men för att behålla hårkvalitén får det bli vid ett senare tillfälle. 

Efter rakning, före färgning
(null)
Färgat och klart!
(null)

När jag kom hem blev det kräftskiva med Csaszars. Karlarna styrde upp maten och dukningen med jag & Elin åkte till tre butiker för att köpa sprite zero eller nån liknande läsk, det var helt slut. Många som var törstiga på drinkar uppenbarligen. Men till slut fick vi tag på det så när barnen hade gått och lagt sig blev det nån glas, lite hot shots med flera grannar som kom över. Älskar vårt grannskap.

(null)
(null)

1
Master

Du är finast i världen hjärtat ❤️ Mysigt med goa grannar!!