Brinner i bröstet

Det märks direkt på bloggen att semestern är slut och att jag har börjat jobba igen. 
I måndags började jag och det var inge farligt alls, jag trivs med mitt jobb. Det som var/är jobbigt är att vara ifrån pojkarna. Men V är hemma med B som haft/har feber så G har bara fått varit på förskolan en stund för att busa av sig och låta B få vila och återhämta sig. 

På pojkarna märks det att jag är borta. De är båda mammas pojkar vanligtvis, men nu när jag börjat jobba och är borta så är de Mammagrisar 2.0. Dom sitter hårdare på mig än karlsson kalasklister. Mina mysälsklingar... En natt så valde V att sova i pojkarnas rum så att jag & pojkarna kunde få sova tillsammans i våran säng. Jag älskar att sova med dom. Är som att ett konto i kroppen fylls på. Kan inte förklara det bättre än så, men den känslan att få sova tillsammans med dom är underbar.
(null)
Skulle sätta mobilen på laddning bredvid sängen. Hann inte ens få i laddaren i mobilen innan pojkarna hade mig som huvudkudde. 
G på min rumpa och B mot min axel.