Kiamåndag

Ledig måndag för mig & pojkarna och då passade min faster Kia på att ta en semesterdag för att umgås med oss. Stod i valet och kvalet vad vi skulle göra men B fick sista rösten och tyckte vi skulle åka till Leos Lekland. Det var det roligaste han visste sa han. Särskilt att åka den upplåsbara rushkanan, den är hans favorit. 

Kia kom redan på söndag em så vi fick kvällen tillsammans, med massa bus och tok. Var inte lätt att få pojkarna i säng när busKia var i farten. 
(null)

Vi startade såklart dagen med mysfrukost. Eller aa, jag & Kia satt längst medan pojkarna smet upp till sin pappa som drog sig i sängen. Så det var en mysfrukost för mig & Kia. 
Sen gjorde vi oss i ordning för Leos där vi var i två timmar. När det närmade sig sovis för G (längtar tills han slutar med det) så åkte vi till Tanten för en snabbvisit. G sov men B fick minsann lite godis & kaka, lite lyxigt på en måndag.
(null)
(null)
(null)

Åkte hem till Kia efteråt och fick glass & knäckemacka till mellis. Japp, lyx vare minsann denna måndag. Sen blev det lek och bokläsning med jag tog en powernap mitt i allt tydligen😂 Fick lite panik när jag vaknade då jag skulle åka hem och laga middag. Är så galet trött, ingenting hjälper. Är som att jag har en lätt version av narkolepsi.. 

Till middagen fick vi besök av farfar, eller Fafasch som B säger ☺️
1
Master

Älskar att umgås med mina favvisar ❤️❤️

Svar: Och vi med dig!!!💕
Mimmie