Bra torsdag

Har haft en riktigt skön dag idag. Jag är just nu mellan jobb kan man säga, så jag har varit hemma idag och förberett lite för Gs kalas i helgen. Rätt skönt att va ledig och kunna preppa för kalas i lugn och ro. 

Startade dagen med att göra gröt till mig och pojkarna, vi alla tre vevar i oss det. Sen fick pojkarna göra sig i ordning för fsk, jag har haft de hemma några dagar men de blev understimulerade som fan så hallelulja för att fsk finns. 
När jag hade lämnat dom blev det lite tvättmaskiner, bakade en ny kaka, gjorde lite pysselsaker till kalaset, slog in paket och pratade med min kusin Linda i tlf. Tog en dusch och gjorde mig i ordning för en lunchning på stan med V & Christian, vi åt på Rose Garden. Var första gången jag åt där och det var helt okej. Efteråt gick vi till Partyland och köpte ballonger till kalaset.

Hämtade pojkarna från fsk och gick hem och åt mellis på baksidan, efteråt hoppade pojkarna studsmatta tills det blev dags att gå in och fixa med maten. Lagom till middagen kom Kia på besök och lekte en stund. V drog fram rakapparaten och snyggade till frisyrerna på pojkarna, han är riktigt duktig på det nu. Pojkarna ser så fina ut när de är friserade. 
Hann med badning, lite mer tvättfix och mys i sängen innan läggdags. 

Såna här dagar skulle jag alltid kunna ha. Att ha något att göra, projekt/jobb av nå slag men jag hinner få mycket kvalitetstid med pojkarna. Denna dag har gett mig lugn i hela kroppen. Trots svindryg mensvärk som gör att det värker i hela svanken. Men man kan inte få allt, huvudsaken är tiden med pojkarna.