Äntligen vårväder

Även fast de gjort mig gråhårig i förtid (kan ju låtsas-skylla på dom) så älskar jag tiden med mina barn. När vi leker tillsammans, åker på utflykter,  när de leker själva och jag bara är där. Ja på alla möjliga vis, bara jag får ha dom i min närhet. 

Idag var det ju riktigt vårväder så vi var ute efter fsk. Pojkarna hade antingen en tjocktröja eller tunnare jacka på sig bara, riktigt skönt väder. B cyklade runt gården på sin nya cykel, han har varit skeptisk till den ett tag men nu börjar det äntligen släppa och han tycker det är roligt. G försökte också cykla men alla cyklar var förstora för honom så jag fick bryta ryggen och rulla runt honom. Lyckligtvis kunde han roa sig med att blåsa lite såpbubblor. 
(null)

Vid 16 kom Sara på playdate. Men pojkarna var väldigt trötta så vi fick lov att gå in och soffhänga lite tills middagen, men efter lite mat i magen blev det lek med Paw Patrol och fotboll i vardagsrummet. I maj ska B börja i fotbollslekis, vi håller på att peppa redan nu!
(null)