Altandebut

Våren slog till ordentligt idag! Var på gränsen till sommarvärme. Och eftersom vi ska ha kalas hela helgen och det ska va fint väder då också så vårfixade jag & V fint på våra altaner idag, både på fram och baksida. Vi torkade av alla utemöbler, spolade rent altanen och tog fram alla dynor. Så nu är det ett chillparadis på vår baksida: altansoffan är bäddad. Mysigaste stället man kan vara på under sommaren. Särskilt när barnen leker och man själv bara kan njuta av utsikten på dom. Bästa är också när mormor kommer och byter av lektantsrollen med mig. 

(null)

Vi invigde vår grill idag också. Åt hemmagjorda hamburgare med halva fami. Csaszar. Andra halvan var ute på äventyr. Det var bland de bästa burgare vi gjort, jag överåt som sjutton! Hemmagjord picklad rödlök och även ädelostdressing. MMMMM!!! Den dagen V & jag gifter oss så blir det det som bjuds om jag får bestämma. 
(null)
(null)
G debutade också, i att äta lökringar....
Blä.