2 år

Min älskade, älskade, ÄLSKADE lilla Gabriel. Mitt mammahjärta behöver ett nytt ord och ny ordförståelse för vad kärlek innebär sen du kom. Att ett hjärta kan älska så mycket trodde jag aldrig. Ett mammahjärta är verkligen speciellt på flera vis. Mitt mammahjärta är starkt för dig och din bror, det rymmer mer kärlek än du nånsin kommer förstå. Det innehåller villkorslös kärlek för er, och det gråter för alla barn som inte får ha det i sitt liv. Min kärlek till er gör att jag vill att alla barn ska få uppleva vad jag känner för er. Hur jag saknar er närhet när ni sover, hur stolt ni gör mig när ni säger Tack, hur glad ni gör mig när ni leker tillsammans och hur älskad ni får mig att känna när är i min famn. 
(null)
(null)

Ända sen du föddes har jag sagt att du är fantastisk, och det är du verkligen. Även fast du är otroligt aktiv och nyfiken så man blir galen på dig så tänker man alltid på dig med kärlek och leende på läpparna. Du är ett busfrö ända ut till fingertopparna men du är ett ännu större glädjepiller. För vem kan motstå ett le mot Dig? Du som säger He-Hej till var och varannan människa. Som har de gosigaste kinderna och en smilegrop i den vänstra. Som har det härligaste barnskrattet och de goaste kramarna där du klappar en på ryggen medan du omfamnar en. Du är fantastisk. 
(null)

Du är duktig på att äta, särskilt dina grönsaker. Det är det första som ryker på din tallrik. Till skillnad från t.ex pannkakor, det är du inte så förtjust i. Men det du tycker om att äta inhalerar du snarare än att tugga, tur att fröknarna övar med dig på fsk så du lär dig hemma också. 
Du säger inte många ord men du gör dig förstådd. Igår var det typ första gången jag hörde dig säga en ordentlig tre ords mening, och det var även första gången du tjallade på din storebror: Inte bitas Bebe!! 
Du är din storebrors skugga och härmapa, allt han var vill du ha precis Då, och allt han gör vill du göra. I veckan har du t.o.m dragit ner din byxblöja till knäna och satt dig på toa för att kiscchaa så som storebror gör, även fast det inte kommer nå kiss i själva toaletten för dig sä använder du MASSA toapapper. Men det är bra att ha till när du ska tvätta händerna och kissar på pallen istället..... 

Jag hoppas att jag och din pappa alltid kommer få dig att känna dig älskad och trygg. Att du & B alltid kommer finnas för varandra när jag & V inte kan. Och jag hoppas att du aldrig glömmer bort hur fantastisk du är!

Skulle välja ut två bilder på dig men råkade bli 22 istället, helt random.  Enjoy💚
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


1
Master

Vilken underbar bildbomb ❤️ Så fint o bra skrivet hjärtat 💕

Svar: ♥️♥️♥️
Mimmie