Sen sist...

...så har vi gjort lite ditten och datten. 

Efter jobbet på onsdagen fick vi besök av Mli och lilla Nico. De mötte upp mig och pojkarna efter att jag hämtade dom från föris. Gick hem till oss och åt mellis och lekte. Jag och Mli försökte prata som vi brukar göra men de tre små pojkarna tyckte vi var skit tråkiga och avbröt oss hela tiden. B som brukar va svårflirtad med andra vuxna tjuvade Mli hela tiden. T.o.m när han frågade Mli om hon ville leka i köket och hon sa att hon inte kunde lämna vardagsrummet för då kunde hon inte se vad bus-Nico gjorde så gav han sig inte. Han gick ut i köket och sköt fram var sin stol till han och Mli till dörröppningen och sa till Mli att nu kunde de leka och hon kunde se Nico. Sååå smart!! 

På torsdagen jobbade jag extra, tur det för det var massor att göra så jag blev nästan sen till hämtningen på föris. Skulle slutat 12 och hämtningen är 14.. Men pojkarna tog helg då för på fredagen var jag och dom lediga tillsammans. Då gick vi ut i skogen med mormor och letade efter myror. För V hade sett ett fb-klipp där nån gett myror färgglatt strössel och det hade sett kul ut när myrorna bar iväg på det. Så vi letade myror, hittade till slut rätt på en myrstack och strösslade ut strösslet med stora förväntningar. Men det blev tvärflopp. Myrorna brydde sig inte ett skit. Inte ens när vi typ sex timmar senare gick förbi på vägen hem från affären så hade de rört strösslet. Lite tråkigt. 

Vi tröstade oss med fredagsmys hos hamor där B blev kvar över natten.

Annars så har jag haft min jobbhelg. Jag har blivit matförgiftad av kinamat som vi provade på ett nytt ställe typ alla grannar rekommenderat. Tveksamt om jag äter därifrån igen. Iaf inte deras kyckling. Inte förrän beachen 2018......

1
Lina

Vilket kinaställe??? Dennis behöver gå ner i vikt!! 😂

Svar: Haha! Tror den ligger vid/på Hermelinvägen... Iaf vid Gryta kiosken:)
Mimmie