Så funtad man är

December 2012 piercade jag öronen. Mitt högra öras flärp och på mitt vänstra öras "framsida", det närmast tinningen typ. Jag har fortfarande läkestavarna i, för jag tycker aldrig det är en prioritering i vår ekonomi att köpa riktiga. Inte tyckt det på fem år snart tydligen😂


Det kommer liksom annat i vägen. Idag var vi till Erikslunds Shoppingcenter för B behövde nya höstskor och jag skulle hämta ut ett par byxor. 
När vi åkte där ifrån hade B fått två par skor, ett par höstskor och ett par ordentliga höststövlar (gränsfall till vinterstövlar). Och så var det rea på tjejkläder så jag hittade två tröjor och strumpor på typ 70% rabatt. Är nice med en snäll kusin som jobbar i butik ☺️
Sen blev det även två par skor till mig (höst och vinter) och ett par höst skor till V. G har mest skor av oss alla, typ minst dubbla uppsättningar. Men jag tyckte så synd om honom, han ska inte va den enda utan påse. Så svängde in på HM så han fick lite nya tröjor som inte skriker "förskola". 
Ingenting ingen av oss inte behövde, vi använder verkligen allting tills det är trasigt och gärna lite till för då är det ju så bekvämt och skönt.

Kanske får råd med nya örhängen nästa år... 😅

En vanlig morgon hos oss....