Beemo

Enligt V så har vi köpt en ny barnvagn för att vi inte behöver syskonvagnen längre. B åker aldrig i den längre, han cyklar mest och gör han inte det så åker han ståbräda. Han sov mest middag i den den senaste tiden, men att sova middag slutade han med i somras så den har varit rätt överflödig. 


Den anledningen är iofs bra och mer offentlig. Men MIN anledning, och det var efter det jag tog tag i att köpa ny barnvagn och sälja syskonvagnen, är att syskonvagnen bröt min sons arm och ska aldrig få vara nära mina barn igen! Synd bara att den är värd pengar, annars hade jag bränt upp den på bål.... 

Så nu har vi lämnat Buggan bakom oss och är numera ägare till en Beemo. Till skillnad från vår första barnvagn som jag fick hjärtesorg över att sälja så ser jag fram emot tills vi är av med Buggan. Jävla dödsfälla....  

Hittade iaf Beemon på rea för nästan halvapriset och den funkar bra för oss. Är väl bara en liten inkörningsperiod nu och "lära känna" den. Inget brutet än så länge iaf. So far so good!