Halloween pyssel

Ja jag vet att självaste Halloween inte är förrän på tisdag, men vi (jag) ville ha pysslet klart och fint till helgen. Och med jobb osv så fick vi pyssla i torsdags med min Kia. 
Jag hade köpt så mycket olika saker så jag mindes inte va alla saker för avsedda för, haha! Typiskt mig att gå all in och sen inte minnas nånting. 
Det blev iaf en pumpa (ska göra pumpapaj på det utskrapade innehållet), "halloweenclementiner", G gjorde en teckning och Kia & B spöken. Jag gjorde oxå ett spöke men det blev inte lika fint som Kia & Bs så G fick leka med (ta sönder) den. 
Mer pyssel hann vi inte med innan pojkarnas ben inte klarade av att va stilla mer. Då fick de varsin Halloween present av Kia, ett par Babushka dockor som hennes Bosse köpt i Prag. Hemska saker. Passa verkligen till Halloween. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)