Perfekta nattningen

Söndag och det innebär bad för pojkarna. Jag tycker det är nice att starta en ny vecka med nybadade pojkar. 
Efteråtr det läggning och när pojkarna börjar bli trötta och det närmar sig läggdags så blir de bästa kompisar. De springer omkring överallt, hoppar i sängen och busar runt. Jag tror de vet att våra föräldrahjärtan glädjs när de leker ihop och använder det lite emot oss. Men eftersom det närmar sig läggning så är det nedvarvning som gäller. Man tar det lugnt och myser tillsammans. Oftast framför Dinosar som går på Svt men ikväll blev det bokläsning. Tre böcker läste jag. Mycket (mycket!) mysigare än Svt, även fast G inte satt still en sekund utan bara jag & B läste bok. Men men, det kommer väl. 
Efteråt  borstade vi tänderna. B vill alltid vara först, han är i period där det är viktigt att vinna och vara först, så han vill alltid borsta tänderna först. Och det gör det lättare att borsta tänderna på G som alltid vill göra som storebror gör.

Medan jag borstade tänderna på G så sa jag till B att gå och lägga sig i sin säng, trodde aldrig att han skulle göra det. Men när G & jag kom så låg B fint i sin säng. Snopet! 
G fick syn på sin vällingflaska och kröp upp i sin säng och la sig med den. Jag sa godnatt till B som ville ha filt, en kram och att jag skulle krama hans kanin godnatt. Sen sa han inget mer. 
G drack upp sin flaska, ville inte riktigt ligga ner men när han väl gjorde det så höll han i mina öron och gav mig många och långa pussar. Var bland de mysigaste stunder jag haft med honom. 
(null)
(null)

Ni är mitt liv ♥️

2
Kia

Världens bästa pojkar o deras "päron" ❤️💙

Kia

Världens bästa pojkar o deras "päron" ❤️💙