B’s 3 års släktkalas

Även fast typ hälften inte kunde komma pga olika anledningar så blev det ett väldigt bra firande för vår lilla B! Och G tyckte oxå det var roligt med så mycket folk, fika och presentöppning. Han stal showen lite grann för sin storebror ibland den lilla charmknutten. 

B har på senare tid blivit heeeelt såld på Blixten McQueen. Han pratar inte om nåt annat ibland och det är bara det som gäller på tv’n/ipaden. Lyckligtvis finns det väldigt många olika bilar i McQueen filmerna så det blev inte svårt för folk att köpa presenter. Han blev sååå glad över alla bilar och tillbehören. Satte igång att rada upp och leka med dom direkt. Av sin mormor fick han Mack (den stora lastbilen) som alla små bilar kan parkera i, någonting för B att plocka i och ur och fippla lite med. Helt perfekt. 
Så fick han såklart andra saker han tyckte va kul. En Hulken utklädnad av sina gudisar, dinosaurie tofflor av min kusin, Skalman & en cykel av sin hamor, pengar, lite kläder o så. Och G fick presenter oxå, en liten pruttkudde och en pärl-plock-grej som han tycker mycket om att leka med på förskolan. 

Som födelsedagstårta hade B beställt: grädde, jordgubbar och TVÅ bilar på. Sagt och gjort. Sen la jag till smarties och kinderäggschoklad som jag vet att han älskar. Allt va på improvisation så den såg finare ut än va den smakade tycker jag, precis som förra året 😂 Nästa år får jag fan skärpa till mig, haha! Men huvudsaken är att B är nöjd på sin dag. Min stora kille 💙 Han är tre år nu. TRE. Helt sjukt. 

(null) (null) (null) 
(null) (null) (null) 
(null) 
(null) (null) 
(null)