Kontroller

Idag va mina fina killar på BVC på 1- och 2,5 års kontroller. De skulle ha varit tidigare men då var vi magsjuka. 

Eftersom jag var på jobbet så var jag inte med (för första gången), gjorde lite ont i mammahjärtat. Särskilt när det var en hemsk vaccinerings spruta planerad men inte blev av! Då kunde jag ju gått.. Men G var alldeles för förkyld så det fick vänta, han går på alla sina tre mediciner just nu så det var inte så konstigt egentligen. Får bli ett nytt försök nästa vecka. 

Hursom! Jag fick all info på sms från V:
1års kontroll idag på G. 11.180g 79cm 
Så nu är han mer "normal" på viktkurvan men lite längre än "normalt"😂

B hade samtidigt 2,5års kontroll. 
14,5kg och 93cm lång så nu ligger han precis på rätt på vikt kurvan och även han är lite längre!😊

Sen va Maria (BVC) jätte impad av hur bra B pratar och att han förstår nästan allt och kan svara och att han kunde så många ord❤️ normalt gör man 3 års kontroll men ibland blir lättre med 2,5 års men hon sa att han hade klarat sig galant även om de vore 3 års kontroll!

Sen hade G fått extra creeds för att han var så lugn under läkarundersökningen. Läkaren hade blivit förvånad tydligen. Men han är chill vår G, och tråkigt nog rätt van med undersökningar. Fast jag är lika stolt över han (och B!) för det ❤️

1
Kia

Världens i särklass bästa, duktigaste och goaste pojkar

Svar: Så äre!❤️
Mimmie