31 år

I torsdags var dagen jag glömde räkna ned till. Dagen jag inte hade fjärilar i magen för kvällen innan. Det var bara som en helt vanlig dag i stort sätt. 

Väckarklockan ringde, jag åkte till jobbet och knatade på några timmar där. Kom hem till en solandes karl och två sovande barn. Lite som vanligt. 

Jag vet inte varför men även fast jag själv inte gjorde nå fuzz över min bday så vill man ju alltid (??) att nåt ska hända. Nån liten surprise! 
Så jag blev RIKTIGT glad när Vs syster, mamma och en skitgo vännina till henne kom sjungades på gården för lilla mig. Och inte nog med det så kom de med gofika, min favorittårta och en CYKEL!! En sååå fin cykel. Jag fattade inte först att cykeln var till mig när de kom gåendes med den, jag hade bara ögonen för go-tårtan som låg i cykelkorgen haha :) 


Sen kände lite grannar av tårtdoften så det blev lite besök. Väldigt trevligt. 

Till middag bestämde jag att vi skulle äta köpmat för jag ville hellre umgås än att nån ska stå vid spisen. 
Så det blev en bra födelsedag måste jag ändå säga. Överraskad och allt :)

1
Kia

Förstår att du blev överaskad och glad hjärtat. Det är du sååå värd. Jag hade gärna velat krama dig hårt på DIN dag, men det kommer............... Den som väntar på nåt gott. Kram

Svar: Fick det idag istället, minst lika bra 🙌🏼❤️⭐️😚
Mimmie