24 dagar kvar

Första maj idag och nedräkningen till min födelsedag har börjat! Förutom att jag är sjukt trött nu förtiden pga barn och tidiga jobbpass så är jag väldigt förtjust i den här tiden i livet. Jag har en oslagbar, fanderbar man som ingen annan kan mäta sig med. Likaså mina pojkar. Vi mår bra och har vår hälsa, samma sak med våra nära & kära. Vi bor väldigt bra, jag har ett bra jobb och går det har öppnat upp sig en bra jobbgrej för V mot hösten. 

Det vore synd att klaga!

Men eftersom nedräkningen börjat så har jag påbörjat min önskelista lite :) Den är inte lång men man har ju några småsaker man blivit lite förälskad i.

1. Sittdyna från Åhléns. Vi har totalt fyra stolar att pryda dessa skönheter med.

2. En cykel i någon härlig Mimmie-färg! Och en barnstol till den. V cyklade på sin cykel idag och invigde en cykelstol med B. Såg såå härligt ut! Och vi har ju två barn så it makes sense. (V har lite press på sig på denna hehe....)


3. Sminkborstar. När V var i London så köpte han ett sminkset med cotoure till mig, men jag har inte så många sminkborstar så kan använda det. 

4. Örhängen. Jag piercade ju öronen vid typ dec 2013, och jag har fortfarande läkeörhängena kvar... Är ju inte nå vanliga örhängen utan på ena är det i den hårda broskflärpen och upptill på örat ovanr broskflärpen typ. Såna örhängen går vanligtvis att köpa på tatuering/piercingstudios. Vill ha nåt diskret och stilfullt. Ett vitt bling kanske? 

5. Presentkort. Alltid lika uppskattat! På Erikslund är lättast och bäst :)