Överraskad

I lördags var vi ute på gården och rastade barnen. Hade haft en mysig familjedag utanför hemmet för första gången på nästan 2v då jag haft feber och en vidrig hosta. Nån form av influensa. 

Vi åt lunch på ikea, köpte sandaler till pojkarna, madrass till Gs juniorsäng som han ska börja småsnusa i och så fick de leka av sig lite. 

När vi var hemma på gården så kom det en lustig filur i en onepiece. Helt uppdragen så man såg inte vem människan var. Alla föräldrar stod i givvakt och ungarna stod och gapade och stirrade. Så började filuren smådansa och vinka! Och DÅÅÅ började jag känna igen den där filuren. Det var ju min Kia! Som hade kommit för att röva bort mig. Sååå kul! 


Fick denna i brevlådan förut, men när Kia och Bosse skickade en egen kompad grattislåt så trodde jag att det var överraskningen!😅



Kia sa åt mig att packa väskan för vi skulle iväg. Sagt och gjort och så åkte vi hem till henne. Där blev jag serverad räkmacka och gott att dricka, det var verkligen inte igår som jag drack alkohol. Blev lite ivrig och yr därtill haha! 
Sen satt vi och tittade på gamla kort, jättemysigt. 

Sen gick vi ut och rave'ade!! Haha, eller inte. Blev en pubrunda tills magarna kurrade och då blev det Olearys (ääälskar deras ribs!). Och så är en av mina favvo drinkar Frozen Strawberry Daquiri så vi tog varsin sån, men det var nog första och sista gången Kia tog den för hon kunde inte behärska den, haha! 😘



En supermysig kväll med kvinnan i mitt liv. Den kommer jag leva länge på❤️


1
Kia

Älskar att vara i ditt sällskap hjärtat. En helmysig e m o kväll ❤