Cooling

I veckan var vi på info möte på pojkarnas framtida förskola. Är så glad att de ska få gå på samma förskola! Inte i samma grupp såklart, de kan må bra av att vara ifrån varandra lite grann. Men de kommer kunna springa på varandra ute på gården och så. Det gillar jag. Ser fram emot hösten. Inte för att jag vill lämna bort mina barn och låta nån annan träffa dom mer än vad jag gör, men går det som jag hoppas så behöver det inte bli så. Om jag kan jobba kvar där jag är nu och sluta vid 12-13 så kan jag hämta pojkarna efter att de sovit (vid 14), då har de bara varit på förskolan sen ca 7:30 när V lämnat dom innan sitt jobb. Men det är bara förhoppningar och spekulationer. Det jag ser fram emot är deras nya förskola med deras aktiviter. Att de ska få cirkulera i tre olika rum som har olika teman, varav en med vatten-tema så de kommer ha mycket vattenlekar. Hur kul som helst! Sen är vi bekant med en av fröknarna och henne gillar jag (och V) jätte mycket så känner mig lugn där med. Andra barn på vår gård har/har haft henne och hon är deras favvis-fröken. Tror våra pojkar kommer känna detsamma. 

Ska bli spännande o se, alltihopa!

Vår lilla cooling på väg att hälsa på förskolan