Cityfestivalen

Ja nu va det nån dag sen Cityfestivalen var men dagarna går ju så jävla fort så jag hinner inte med! 

Egentligen så var helgplanerna helt annorlunda än hur det blev men det blev bra kul ändå. Båda pojkarna sov hos sin farmor fred-lördag. Det var första gången G sov borta och det gick bra. Han är minst lika förtjust i sin farmor som B är så det var inga konstigheter.
Jag var ledig på lördagen så på fredagkvällen var vi ner och träffade andra vuxna tillsammans med vår vän & granne Christian och Vs syster Malin. Först var vi hemma hos oss på vår altan och skratta och drack gott. Sen åkte vi ner och mötte upp massa folk. V var chaufför utifall att det skulle krisa med G så jag slappnade av heeelt och njöt av att få bara vara Mimmie och inte mamma Mimmie för en stund. Mådde som jag förtjänade dagen efter (gick upp 14:30), men det vare värt! 

Till denna helg så planeras en träff efter jobbet med Kia & Bosse på fredagen som varit borta med husbilen alldeles för länge, efteråt ska vi kika på bilarna på Summer Meet nånstans.

På lördagen ska vi till Skansen med Linda & Elvira. Söndagen tar vi som den kommer. G har blivit snorig, hostig och lite rosslig igen så det kanske inte blir nånting i helgen. Dumma tänder och förkylningsastma att göra min lilling så hängig och leschen...