Lekpåsar

Nästa gång vi flyttar så blir det till en enplans. Absolut att det finns fördelar med tvåplans men jag är så trött på att ha leksaker i vardagsrummet när pojkarna har ett lekrum på övervåningen. Hälften av leksakerna används typ inte pga det. 

Å andra sidan, när jag byter plats på leksakerna (tar upp från vardagsrummet och ned från lekrummet) så blir det som att de får nya leksaker. Väldigt ekonomiskt :P 

Alla leksaker måste få plats nånstans också. Och eftersom lekhörnan är i vardagsrummet så har jag letat efter en leksaksförvaring som fortfarande är "barnaktig" samtidigt som den är praktiskt, kan matcha in i vardagsrummet och sen i framtiden lekrummet. Då när de kanske kan ha majoriteten av leksakerna i lekrummet. Om sisådär tre år när jag tillåter G att gå i trappen själv... 

Och igår kom de hem, två stycken leksakssäckar! Så fina och passar så bra in med trycken. De är ju superhjältar som fondvägg i lekrummet, därav Batman-masken på ena säcken. Och den andra är ju både lärorik och barnfin tycker jag. 
Båda är köpta på Geek för typ 40-50kr/st.g


G inspekterar och godkänner.