4 januari

Eftersom att det är nytt år så kan man ju säga att årets första riktiga snö kommit. För jävlarrrr i min låda va mycket snö det har kommit! 

Fastän våran grind inte var stängd så vågade jag släppa ut B innan jag själv va klar, det var liksom snö till hans knäskålar så han kunde inte springa iväg nånstans haha! Han tog några steg och kastade sig ned i snön istället. 


Vi fick sällskap av Elin och Nilas. Skönt med en lekkompis både för mamma och barn. 
Sen blev det lunch, tupplursdags för B medan G vägrade. Jag lämnade det till V för jag skulle åka och fixa fransarna. När jag kom hem drog vi och åkte pulka tillsammans med fam. Csaszars. Medan vi var i backen kom Kia och joinade. B var inget fan av pulkaåkning så han drog iväg henne till lekparken istället. 

När vi kom in så verkligen lös pojkarnas näsor, små tokröda näsor. Bland de gulligaste jag sett! 
Vi åt mellis och B fick dricka oboy för första gången, det var så gott så han sket i resten av melliset. Blev dubbla portioner till middagen sen istället, och dubbelt kvällsmellis. Man blir hungrig av att ta sig fram i snön!