Tre lediga dagar: Dag 1

Igår startade min långhelg tillsammans med familjen! Det var Vs tur för sovmorgon så jag & G gick upp före tuppen. 

När B vaknade käkade vi frukost, tog bilder på G till månadsprojektet för han blev ju hela TIO månader! Vart tar tiden vägen?!? Om två månader blir han ett helt år!! Min lilla bebisplutt... 
Strax efter 9 gick vi ut en sväng. Gick till en lekpark lite längre bort som har en stor blå borg. B tyckte det va jätte roligt och ville att jag skulle komma in i hans hus. G passade på att ta en tupplur. 


Vid 11 gick vi in och käkade lunch. Jag & B iaf, de andra två sov ytterliggare en timma och när de hade käkat gick vi ut igen och njöt av solen tills det blev dags för middag. Vi tog fram en "stol-ryggsäck" (vet inte vad det heter) som V fick i present av sin mormor & morfar, de är riktiga skogsmullar. Så G fick sitta i den på oss, mycket roligare än att sitta i barnvagnen.



Käkade middag. Barnens farmor kom över en stund. Sen blev det nattning och när barnen sov såg jag & V två avsnitt av serie Supergirl. Vi är båda två riktiga nördar när det kommer till superhjälte serier och filmer :)